Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
August 20, 2011
Link
Thumb

Stats

Views
1,988 (5 today)
Favourites
0
Comments
23
×
Things have been cool lately, I'm a little older now, and I'm still like having an after otakon glow. Best exp in a long time, but what's been calling me away from the web recently was college! I'm finally here :heart: after delaying a year. However, I am glad I took this gap year. I grew so much, and learned from many experiences that I wouldn't have otherwise gained if I stayed in the track of an educational institution. It's been worth it. People are so sweet, helpful, and just a;sdfkjyea cool :)

Being in Florida is also a really welcome change from DC. Lots of lizards, they make me happy. Retired folks who address you with "Darling" make me happy. I got switched to a different dorm at the last moment, but I am excited! I'll be a Computer Animation major, and see how it goes this coming week (first classes!)

But I also want to say thanks again to the wonderful people on DA who re watched me here! and given me supportive comments/critiques or just shared good old jokes haha. My schedule is still kinda funky, as classes haven't started yet but I hope to establish a pace to get back to everyone here!

until then!

chiou!
  • Mood: Pleased
Add a Comment:
 
:iconsilverskittle:
SilverSkittle Featured By Owner Aug 22, 2011  Professional Digital Artist
I'm so glad you're liking everything c8 If you ever need any help or have questions about anything, send me a message and I could give you my e-mail or something! I'm over in Ulla Searing Center 8)
Reply
:iconchiou:
chiou Featured By Owner Aug 22, 2011
RIGHTHHHTHTTHT this is so cool
Reply
:iconsilverskittle:
SilverSkittle Featured By Owner Aug 22, 2011  Professional Digital Artist
HAHA Yussss <3
Reply
:iconarekins:
Arekins Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Digital Artist
Im so glad bby <3 Keep it up! Im sure you'll have a fantastic time over there! :D
Reply
:iconark-san:
Ark-san Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Traditional Artist
OMG are you going to Ringling?? Cause i was just there, like 2-3 days ago, for my first college visit. I really liked it and was thinking about applying to either the Illustration or Computer Animation program.
Reply
:iconchiou:
chiou Featured By Owner Aug 21, 2011
REALLLYY?? I was here two three days ago too! for moving in and everything- DARN that would have been epic haha

Dude, I'd shoot for CA, because you'll always have the option later to switch into Illus, but not vice versa!
Reply
:iconark-san:
Ark-san Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Traditional Artist
Wow, how'd we miss each other??? It would have been so much fun to see you again!
:iconsadfaceplz:

Yeah i heard about that when i talked to Mr. Whetherell (the counselor that went over my work...) I just don't know if i'm cut out for it, but i really want to try anyway.
Reply
:iconkonoesuzumiya:
konoesuzumiya Featured By Owner Aug 21, 2011   Digital Artist
we love you :D and dude FL, gotta enjoy the humid summers and cool winters! I've yet to visit but if I ever drop by in the neighborhood, I will definitely knock on your door 8) :heart:

btw CA is boring as always but we have the best weather anywhere haw haw haw
Reply
:iconpaintbrushpudgey:
PaintbrushPudgey Featured By Owner Aug 21, 2011  Student General Artist
Hm, Florida you say? I live there ^-^
And how could we not rewatch you? You're one of the most talented artist I've ever know C'X
Reply
:icondark-rhem:
Dark-Rhem Featured By Owner Aug 21, 2011
Oh gosh, DC to Florida? I live in VA, just a few hours south of DC and I can imagine what a crazy change that must be!
I'm so glad you decided to switch to computer animation, I hope you can find time to post some of your little animations here for us. :) Have a blast in college, darling!
Reply
Add a Comment: